Opis kierunku
Ruszamy z nowym kierunkiem studiów magisterskich – Produkcja audiowizualna, na którym połączyliśmy Dziennikarstwo i komunikację społeczną z Produkcją filmową i telewizyjną. Nauki społeczne i sztuka na jednym kierunku! Gwarantują to Tobie wykładowcy „z górnej półki”, profesjonalny sprzęt audiowizualny będący w dyspozycji studentów oraz prostudencka atmosfera na WNPiD.
Specjalności
- Promocja form audiowizualnych
- Producent audiowizualny – freelancer
Kształcenie w ramach specjalności rozpoczyna się na drugim semestrze. Specjalność wybierana jest na pierwszym semestrze studiów. Warunkiem uruchomienia wybranej specjalności jest zapisanie się na nią minimum 20 chętnych.
Wybrane przedmioty
- Technologia produkcji audiowizualnej
- Opracowanie biznesplanu w produkcji audiowizualnej
- Produkcja news'a
- Marketing i reklama w produkcji audiowizualnej
- Produkcja reklamy
- Fotografia reklamowa
- Produkcja teledysku
- Public relations w świecie audiowizualnym
Kompetencje absolwenta
- Studiując na tym kierunku zdobędziesz nie tylko wiedzę, ale przede wszystkim kompetencje i umiejętności w zakresie produkcji audiowizualnej.
- Unikatowy charakter studiów sprowadza się łączenia nauki z pasją, możliwości tworzenia produkcji audiowizualnych pod okiem fachowców w czasie prowadzonych pracowni i warsztatów oraz bezwarunkowe przenikanie sztuki do treści programowych studiów.
- Ocena jakości usług związanych z działalnością medialną i promocyjno-reklamową w produkcji audiowizualnej.
- Współdziałanie z innymi osobami w ramach prac zespołowych i kierowanie nimi.
- Samodzielne tworzenie treści audiowizualnych na potrzeby sztuki.
- Świadome posługiwanie się właściwymi technikami i technologiami w trakcie realizacji prac artystycznych w sferze audiowizualnej.
- Poddawanie analizie krytycznej twórczości artystycznej prezentowanej w materiałach filmowych i telewizyjnych.
Perspektywy zawodowe
Jako absolwent kierunku Produkcja audiowizualna z powodzeniem znajdziesz pracę w:
- telewizji, studiach filmowych,
- instytucjach kultury i sztuki,
- agencjach public relations czy marketingowych.
Co więcej, będziesz także przygotowany do prowadzenia własnej działalności gospodarczej w zakresie tworzenia utworów audiowizualnych i ich promocji, co jest zjawiskiem pożądanym na współczesnym rynku pracy.